mandag den 13. juni 2011

I overmorgen! // The day after tomorrow!

I OVERMORGEN!!!

Okay guys... Jeg kan ikke trække den mere nu - det er tid til blogning!
Mit "problem" i den henseende er at jeg simpelthen er sååå træt, (læs: jeg garantere ikke for sammenhæng eller mening i dette indlæg! :))

[.... indsæt fem minutters stirren på skærmen...]

Det går virkelig stille for sig med hjernen her, jeg sover alt for lidt om natten, laver en hel masse og suger alle oplevelser, indtryk og personer til mig med tredobbelt styrke, selv min dagbog er blevet degraderet til at få indlæg som "Er kvæstet. Sov godt!" - haha, det skal nok blive morsomt at se de sider om nogle år ;-)

Men til sagen:

Fredag aften stod den på super hyggeligt Grande DJ og SVIN party med Pinsekirken + det løse, der var fest og farver og hel masse farveller - snøft snøft! Det var faktisk så trist at jeg overvejede at blive hjemme - hvilket jeg dog konkluderede ville være en skam. Så det var bare med at komme hjem i seng og læse en god bog (seriøst - nogen gange er det lidt for tydeligt at bøger er mit dope, men det er selvfølgelig ikke den værste slags... Og det virker! Og nogen gange er det, det der tæller *spiser en kransekage*) :)

Jeg kan ikke huske hvad der skete lørdag for at være ærlig... [et minuts pause] - JO, det kan jeg da, jeg var til bryllup hos min fætter i Holstebro og til fødselsdag hos morfar i Brædstrup :) Det blev derfor til en hel del kørsel for min del - 400 km eller sådan noget, og da jeg kollapsede med min bog, "Texas Charms" følte jeg, jeg havde kørt det halve af Jylland rundt:

Vis stort kort

Tjaa... Det kunne jo godt se sådan ud ;)
Det blev til en alt for sen sengetid lørdag aften (to i træk :-O) Med det resultat at da jeg skulle op og i kirke sådan morgen (jeg ville altså lige have den sidste søndag med!) kunne jeg næsten ikke stå på benene - men det er utroligt hvad koldt vand kan gøre. Jeg smuttede i kirke inden jeg kørte hjem for at sove til middag, hvilket ikke ligefrem lykkedes eftersom nogen synes de skulle dytte med bilen og banke på min dør to gange i løbet af den time jeg prøvede at sove, men jeg må have døset tilpads meget for på vej mod Sdr. Felding (læs: Å-festival) kvikkede jeg op og holdt den kørende hele vejen gennem aftenen + en koncert med Jeremy Camp og en hjemtur på 2½ time :)´
Her er lige lidt billeder fra turen:
(pic 1) Det er vist ikke nødvændigt at sige noget // No need for words

(pic 2) Tak til tanken i Skørping der havde 3 x XL-twix til 12 kr // Thanks to the gas station in Skørping which had 3 x XL-twix for ones price

(pic 3) De fire tosser der var med på tur (eller deres sko ;-)) // The four crazy persons who was with me (or their shoes ;-))

(pic 4)

(pic 5)

Så i dag har den stået på et forsøg på nedpakning (hvilket ikke gik så godt, jf. min hjerne! ;-)) og en tur på café med Mutti - hvilket tilgengæld gik godt, spise kan man vel altid ;-)
(pic 6) Mine bøger holdt indflytningsfest hos Camilla - så hvis du er en af dem der låner bøger af mig; frygt ikke! De er her stadig - og kan stadig lånes :) // My books moved to my sistes - if you are one of the people borrowing my books; fear not! They are still here - and still availible for borrowing.

(pic 7) Alle de bøger jeg mener jeg bare SKAL have med! Og mon ikke det nok skal lykkedes mig på de 23 kg jeg må have med... :) // All the books i NEED to bring! And I think it's going to fit fine within the 23 kg I can bring... :)

(pic 8) Lige pt. er der flest ting i den kasse der skal med... Det er farligt! (det grønne silkepapir skal godtnok ikke med, men jeg har set jeg har fået læsere fra Canada, og det er ikke alt der skal ses endnu ;-)) // For now there are most stuff in the box which are going with me... Dangerous! (the green papar isn't going though, but I've gotten readers from canada, and not everything needs to be seen yet ;-))

Det var vist ved at være det for i dag, men for din skyld O kære Eva (;-)), vil jeg lige lave en bog-update :)
Som jeg nævnte tidligere er jeg ved at læse en bog(samling) der hedder "Texas Charm", hvilket er fire bøger i én. De er skrevet på en sådan måde at alle bøgerne foregår i samme lille landsby i Texas, med de samme personer. Hver bog har en ny hovedperson og viser historien fra en ny vinkel. Jeg må hellere sige det med det samme: Jeg er vild med den slags bøger! Det er nok den der del af mig soom keder sig når tingene altid er det samme, men som samtidig virkelig sætter pris på ting jeg kender i forvejen, som personerne i en ny bog fordi de også var med i den gamle. Samtidig elsker jeg at forfatteren giver mig en chance for at se de samme ting/personer fra forskellige menneskers synspunkter. Det giver en, en temmelig bred viden om forskellige typer mennesker og deres reaktioner på dårlige såvel som gode ting :)

Well.. Det må vist være det for i dag - jeg skal lige have klippet nogle bukser til shorts og så skal der ellers læses! :)

Åh ja - lige til sidst: Jeg er begyndt at glæde mig til afrejse nu! Sådan hvor det er mere spændende end trist - YAY! :D

-------------------------------

THE DAY AFTER TOMORROW!!!

OK guys... I can't wait much more - it's time for blogging!
My "problem" regarding that, is that I'm sooo tired, (read: I can't guarantee that this post will make sence at all! :))

[.... insert five minutes of me starring at the screen...]

My brain is really running slooowly, I sleep way to little at night, do a lot of things during the day and pick up all the experiences, inputs and persons much more than normal, even my dairy is only getting entrys like: "Is tired. Sleep tight!" - haha, it's going to be funny, reading those entries later on ;-)
But to the case:

Friday night was very 'hyggelig' with Grande DJ and PORK party with the Church + some other people, a lot of fun and goodbuys *sniffeling*! Actually it was so sad, that I seriously considered to just stay home - but I figured that would be a shame. So I hurried home to read instead (seriosly - sometimes it's a little to clear that books is my dope, but of cause it isn't the worst kind... And it works! And sometimes thats what's counting *eating a Almond Stick*) :)

I can't remeber what happend Saturday to be hornerst... [pause for a minute or two...] - YES, I can remeber, I was at my cosins wedding and my Grandpa's birthday :) Therefore I got a lot of driving in - 400 km or so, and when I finally got home to read my book, "Texas Charm" I felt I had driven through half of Jutland:
(map)

Well... It looks like it ;)
I got to sleep way to late Saturday night (two in a row :-O) Which is why I almost couldn't stand on my feet Sunday morning when I woke up to go to chuch (I really wanted to attend a last service before leaving!) - but it's incedible what cold water can do. I went to chuch before I went home again to take a nap, which I didn't succeded in since some people wanted to honk the horn on the car and knock on my door twice in the hour I tried to sleep, but I must have gooten enough "almost-sleep" in, because I staid awake all evening :)
We went to the biggest Christian Music Festivan in Denmark; Å-festival (River-festival) to attend a Jeremy Camp concert :)
Tjaa... Det kunne jo godt se sådan ud ;)
Some pics from the trip:

(pic 1-5)

Today I tried to pack (which didn't went very well, because of my brain! ;-)) and a trip on café with Mom - which on the other hand went well, one can always eat ;-)

(pic 6-8)

That's about it for today, but for your sake, O dear Eva (;-)), I'm going to do a book update :)
As I said before I'm reading a book(collection) called "Texas Charm", which is four books in one. They are writtin in such a way that all the books is set in the same small town in Texas, with the same persons. Each book has a new maincaracter and is showning the story from a new angle. I better just say it now: I love those kind of books! It's probaly the part of me that is bored when everything is the same, but at the same time value things I'm familiar with, the persons in a new book, beacause they appeared in the old one too, for instance. I also love the fact that the author give me a chance to see the same things/persons through different persons eyes. It provide a fairly broad knowledge about different kind of persons and their reactions to bad aswell as good stuff :)

Well... I think that's that for today - I have to cut some jeans to shorts and then I'm going to read! :)

Oh yeah... Before leaving you for today: I've started looking forward to departure now! As in: this is more exciting than sad! YAY! :D

4 kommentarer:

  1. Jeg er glad for, at du kommer i morgen - for jeg har en lille ting som du skal have med dig til Canada. Mon ikke du kan få plads til den?
    Knus Inge

    SvarSlet
  2. Tro mig, Inge - sådan noget kan jeg altid få plads til! :-) Glæder mig til at se dig/jer imorgen :)

    SvarSlet
  3. Jeg takker ydmygst for den fine henvisning i din blog og for bloggen! DU er en helt! Ha en fantastisk rejse.
    Knus!
    PS At se dig slår at læse dine blogs! Det var vist en lille "Far-gave" til mig!

    SvarSlet
  4. Det er bare fordi jeg er så sød Eva ;-)

    SvarSlet