tirsdag den 21. juni 2011

Overblikket :)

Hej igen :)
Nope - der er ikke sket en brik siden jeg skrev sidst (jeg skal til at læse "Chasing Harry Wiston" som er del nummer to i "The devil wears prada" (der kan man bare se hvad der rent faktisk eksisterer!)). Men Eva gjorde mig lige opmærksom på at jeg har glemt at give jer overblikket over denne hersens familie - åh nej altså! Jeg har tænkt på det SÅ mange gange, men bliver ved med at komme fra det :)
Så here you go:

Dette er lige familie billedet fra Jamica i April i får her :) :
Til højre har vi Daron, øhm ja... Han skulle efter Lilys formodning være 46 eller noget i den stil, han arbejder med at sælge varmeapperater (er det nødvændigt at sige at vi har det vaaarmt her i huset? Altid... :))
Næst efter ham har vi Meron, hun blev 6 i april og er adopteret sammen med hendes biologiske bror Yosef (9 år i september) fra Etiopien. De kom til Canada for 8 mdr. siden som om et par uger når det er Canada dag kommer de til at opleve den for første gang ligesom mig ;-) Meron og vores kræsenpot og er temmelig stille, hun forsøger stadig at lære at cykle uden støttehjul, men det fungerer ikke helt vildt godt. Hun er meget eftertænksom og minder faktisk en del om dig Mill... (for nogle år siden.. Ha!)
Yosef er vild med sport, al sport, uanset om det er på tvøet eller på fodboldbanen eller vejen udenfor. Derudover kunne han måske godt minde en del om mig, han eelsker at bestemme og rette på de andre (selvom jeg har en idé om at han er værre end mig(, jeg skylder skylden på kulturen i Etiopien...
Så har vi Kyra, hun er 15 og mentalt sat tilbage. Oven i hatten har hun også autisme, hun er flink som dagen er lang men kan til tider godt drive en på græsen til vanvid med hendes "Hvad skal du lave nu?" "hvor går du hen" og "hvorfor skal vi have aftensmad" ;-), hun elsker at hjælpe og selvom man skal tillægge temmelig meget ekstra tid til det man laver er det hyggeligt :)
Så kommer Lily, hun er også 6 år og adopteret fra Kina da hun var 9 mdr., hun blev efterladt dernede så hun har, i modsætning til Yosef og Meron, ingen familie et andet sted i verden som hun husker eller ved hvem er. De siger Lily er den generte men jeg har ikke set andet end knus og kram fra dag et af - så jeg ved ikke liiige hvad de mener ;-) Derudover er hun en af de personer der ikke vokset! Hendes gamacher er størrelse 2 år og de passer super når de skal være 3/4 længde - haha... Vi så familie-ferie billeder den anden dag og hun har haft den samme bikini på hvert år siden hun var 2 år gammel, hun kan stadig passe den men nu gider Debbie ikke kigge på den mere så den er røget ud - ha! :)
Sidst har vi Debbie som er et par år yngre end Daron, Debbie går hjemme men før Lily kom arbejde hun som indretningsarkitet (hvilket forklarer huset... ;-)) som I nok kommer til at finde ud af snart elsker, elsker, elsker hun tennis, og jeg citerer: "Tennis is my one obsession!" - ha! :) Hun bager aldrig - det er for besværligt.
Og så har vi også en hund, men den er underlig så den klarer I jer nok uden en beskrivelse af ;-)

Okidoki - jeg vil se at komme i gang med den bog der ;-)

Hyggehejsa :)

1 kommentar: