tirsdag den 7. juni 2011

Suuurpriiiiise!!! :)

Hey guys :)

Jeg synes bare lige I skulle vide at jeg har besluttet mig for at vælge læsning over blog-skrivning i dag - haha ! :)
Ellers har dagen stået på en hyggelig Jensens tur med faderen, nedpakning med god hjælp fra moar og en kombineret bowling/McD-tur med Rebecca og en håndfuld af hendes veninder. :)

Men som sagt - I skulle bare lige vide at jeg går direkte om og ligger mig, så jeg kan høre fuglene synge mens jeg læser Scoop - en bog hvor jeg endnu ikke har forstået hvad det er denn handle rom (efter 70 sider eller sådan noget), men jeg tror det er ved at komme! :)

Og når det så er sagt så er der OTTE dage til afrejse - uuuh!!!! Det bliver SÅ spændende :)

-----------------------------

Hey guys!
I just thought I would tell you that I choose to read my book over writing this blog-post - haha :)
Other than that, the day consisted of a 'hyggelig' out-from-home lunch with the fatjer, packing with help from Moom and a combinated bowling/McD-trip with Rebecca and some of her friends :)

But as I said - I just wanted you to know that I'm heading straight for my bed so I can hear the birds while I read Scoop - a book I still haven't figured out what's about (after reading about 70 pages or so), but I think I'm about to find you! :)

And having said all that, theres only EIGHT days til departure - uuuuuh!!!! It's going to be SO exciting! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar