lørdag den 30. april 2011

Puds lige den britiske accent en gang :)

Ja, så er jeg vist næsten "nødt til" at lave endnu en update på den her blog (som ikke rigtig bliver spændende før jeg smutter ude i den vide verden - og måske ikke engang der ;-))

Anyways - det gik lige pludselig stærkt i dag, jeg fik en mail i formiddags mens jeg var til Fillipskolens famøse loppemarked (hvor jeg i øvrigt fandt en ordenlig bunke fede bøger!!) fra en familie i England. De havde "synes godt om" (for at bruge et FB-udtryk) mig den anden dag på hjemmesiden, så jeg regnede lidt med at denkom. Selvfølgelig havde de ikke tid til at skrive i går (læs: Royalt bryllup!), alt andet lige ville de gerne snakke i telefoon  med mig.. Hvilket jeg pænt takkede nej til eftersom vi har alt for dårlig dækning til at prøve på det herude i skoven ;-) Så skype it was...

Det var ganske sjovt, eftersom jeg tror hun sagde "øøhh" flere gange på den halve time end jeg gjorde.. Hehe.. ;-) Jeg havde jo egenligt udkig efter en familie in the US of A, men dem her lyder simpelthen bare så søde - så det skal placeringen da ikke afgøre.. :)

Så nu er det jo så bare at gå og vente på at de får træffet en beslutning en af de nærmeste dage (puha... Hader sådan noget!) - Mere end den kæmpe skovmyre jeg lige slog ihjel på min væg.. ;-)

Enjoy life out there! :D

2 kommentarer:

  1. Nope... Jeg skal vist lige have skrevet til dem i dag og hørt hvordan det går (just in case jeg skal have fundet en anden familie) :-) I skal nok blive opdateret når jeg høre noget. :) God weekend!

    SvarSlet