torsdag den 28. april 2011

Endnu en blog :)

Davs folkens - og velkommen til bloggen :)

Først vil jeg lige "beklage" at jeg har lavet endnu en blog. Jeg synes bare at det ville blive noget rod at skrive indlægene om Au Pair på studie-bloggen :)

Jeg tror ikke den her blog kommer til at indeholde bunkevis af "how-to-do" indlæg, ligesom den anden blog, men I skal da have en mulighed for at følge min rejse det næste års tid.

Foreløbig er intet besluttet endnu - bortset fra at jeg har tænkt mig at rejse ud som Au Pair det næste år. Hvorhenne? Ingen anelse - det kunne godt se ud som om det bliver England, af alle steder.
Hos hvem? Tjae, super godt spørgsmål - en kristen familie er sikkert.
Hvor mange børn? Alt under 4 børn bliver nok for kedeligt for mig :)
Hvorfor? Godt spørgsmål - jeg havde et år inden jeg kunne komme til at læse i USA (som jeg gerne vil, det kan du læse mere om på min anden blog: http://bacheloriusa.blogspot.com/) og tænkte at Au Pair var en indholdsrig måde at bruge året på :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar