søndag den 22. maj 2011

Lister, opskrifter, senil-demens og leveringstider :)

Hej folkens!

Jeg bliver bare lige nødt til at sige en ting:
JEG SKAL TIL CANADA!!

Med det ude af verden (yeah right!) så har jeg haft en ganske hyggelig dag hvor jeg lige nåede den første time af kirken inden jeg vendte snuden mod svømmehallen for at møde min familie - som var intet mindre end tre kvarter forsinkede, jeps. De renoverer motervejen... Gab!

Okay... Jeg havde en hel masse ting jeg ville fortælle jer, men lige nu kan jeg ikke huske en eneste af dem - hmm!

Og så er der oven i købet aftensmad, vender straks tilbage! :)
Godt fyldt med fars hjemmelavede pølsemix vil jeg nu prøve at holde koncentrationen længe nok til at få fuldført dette, nu meget rodede, blog-indlæg :)

Først lige et bevis på at min det-skal-jeg-huske-inden-jeg-rejser seddel rent faktisk vokser - så må vi se om jeg rent faktisk husker det hele inden for de næste 24 dage!
24
FIRE OG TYVE!!!

Et andet projekt jeg sådan set har færdiggjort (yay! Det er da en ting i det mindste!) er min opskriftbog, selvfølgelig skal diverse danske opskrifter bringes med ud af landet

Der i blandt opskriften på hjemmelavet kransekage og flødeboller - mums! :)

Snobrød og mosters vandbakkelser kommer også lige med i kufferten - så skal der ellers holdes fe(de)st!! :)
Sidenote: Jeg har omregnet (credits til google!) alle målene til amerikanske mål, bare for en sikkerheds skyld, og så formoder jeg at jeg medbringer den når jeg skal læse derovre :)

Okay, jeg kan slet ikke koncentrere mig mere her, så I må blive opdateret på de andre ting næste gang jeg husker dem - jeg vil i stedet læse min nye (gratis!) eBog som faktisk lyder go'! - åh suk!

(Sig det ikke til mig, men jeg har fundet endnu et plus ved eBøger - man kan få dem MED DET SAMME og ikke 6 uger efter man har bestilt dem...)

Ha' en skøn herlig aften derude og god start på den nye uge imorgen :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar