lørdag den 21. maj 2011

eBøger, kage og huskelister - en lille update herfra :)

Hej allesammen :)

Jeg tænker det er ved at være på tide med et nyt indlæg, men jeg har haft en lang dag, så inden jeg kommer for godt i gang vil jeg gerne lige understrege at jeg ikke tager ansvar for eventuel forvirring der måtte opstå af at læse dette blogindlæg! Sorry guys ;-)

Med det ude af verden så har jeg lige en anden ting som er vigtig at få med inden jeg kan komme i gang med det der egentligt er relevant for denne blog - klar til en chokerende og faktisk ret forfærdelig nyhed? Jeg har købt mit livs første eBog - altså betalt 5.74 $ for den!! Puha, det går helt ondt i mit papir-bogs-elskende hjerte! Men hvad skal man gøre? Det var en 50-siders novelle som min pt. ynglingsforfatter Erynn Mangum havde besluttet sig for kun at udgive på eBog - åh suk!
Men det værste er nok at jeg har på fornemmelsen at jeg bliver glad for det, altså at læse eBøger. Min kære moder konstaterede så "men så er der jo ikke noget galt"... Men jo - for jeg har ikke lyst til at stoppe med at læse papirs-bøger. Okay. Jeg tror godt vi allesammen kan høre at jeg ikke er særlig god til forandringer!

Men seriøst? Der går ikke mange år inden vi ikke kan købe almindelige bøger mere - SUK!

Okay så Miriam, nok vrøvl om det for i dag (især fordi jeg har rendt rundt og sukket over det til min familie i to dage nu).

På en anden note (øhm... Det kan man så ikke sige på dansk.. ;-)) så kom jeg helt til at smile igår da jeg vågnede til en skype-besked (tidsforskel, siger jeg jer bare!) fra Canada, der oplyste mig om at deres søn havde erklæret at siden jeg tog hjem en uge før hans ni-års fødselsdag så måtte de nødvendigvis flytte festen til inden jeg rejste. Jeg kunne ikke undgå det - jeg smilte. Meget.

Ellers har der været stiftende generalforsamling i foreningen Life her i hjemmet i dag (det har min mor skrevet mere om her) derfor er det meste af dagen gået med kagespisning og gennemgang af vedtægter:


Jeps, smukt ser det ud, ville ønske jeg kunne tage noget af æren, men jeg var en tur i Aalborg for at købe en 2 TB harddisk så jeg kan ligge en farlig masse film ind inden jeg smutter til Canada, en ny ting jeg har lært og det er da ovenud genialt! Her har jeg lidt nemmere ved at overgive mig til det nye, selvom jeg må indrømme at det gør mig lidt vemodig ikke at putte en dvd i drevet når jeg skal se en film. Jeg er underlig, I know!


Jeg fik også lige chancen for at hygge med skønne lille Daniel og hans tvillingesøster Victoria, som præsterede at være de yngste deltagere til stiftelsen af LIFE! Way to go der venner :-) (bemærk Pepsi Max'en! - den dreng har stil :))

En anden ting (og det sidste af denne lange omgang rabling for i dag) jeg er gået i gang med er min "to-do-before-and-after" liste som stille og roligt gror, foreløbig kun med et par enkelte ting på. Jeg skal lige have lavet en anden med alt det der skal købes før og efter afrejse.
Og grunden til lister om sådanne helt basale lister? tjae... Måske er jeg ved at blive civil-betjent (læs: senil dement) før tid... Uanset hvad så er lister gode at have! Rigtig gode!

JEG SKAL TIL CANADA!! Og jeg kan slet ikke fatte det - jeg kigger på min billet jeg fik på PDF fil i onsdags, flere gange om dagen, bare for at se om jeg kan få det ind på lystavlen!

Det var alt for nu - håber du nyder denne skønne aften!

P.s. Jeg skal til Canada!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar