fredag den 5. august 2011

RISKAGER!, kort og indkøb :)

Hej folkens :)

Jeg laver jer lige en kort update :)

Først; tjek lige hvad jeg fandt på toppen af den kristne bogbutik (The Lighthouse Bookstore):


Derefter kan I jo lige se Yosefs navn i avisen, han (8 år) har spillet på 11-12 års holdet her til sommer mens folk var på ferie, i onsdag scorede han så et temmelig vigtigt mål:

Anyways, både i går og idag var jeg lige lidt på indkøb som det kan ses:
Scorede lige en super fed nederdel til 15 kroner + diverse :)

Dagens indkøb :)

Der kom lige sådan en rulledims til moster, med 40 % rabat :)

For mange riskiks? Øhm hvad snakker du om?? Det er i den grad blevet min nye favorit snack, som I nok er ved at have regnet ud, og i dag var de lige på tilbud! :) (og ja, jeg kan bedst lide dem med chokolade ;-))

Derudover kom der brev hjemmefra (igen, igen, igen - yay!):

Tror ikke helt de var enige om hvor jeg måtte klippe ;-)

Det ser da hygsomt ud :)

Brevets indhold: to postkost, et halvt par zokker og to perlepladefigurer :) Og brevet var skrevet indvændigt på kuverten - det var lige før jeg havde misset det og bare smidt kuverten ud, men jeg er ved at have lært at jeg skal kigge de mest usandsynlige steder i de her breve :)

Anyways, jeg er temmelig træt og ikke helt på toppen, så jeg vil smutte op til overfladen igen og se hvad der sker heromkring :)

Knus til jer! :) Og hjerter, glem ikke hjerterne!! :)

2 kommentarer:

  1. :) herligt at brevet nåede frem. Grunden til at skrive indeni i kuverten er, at så kan der være mere i brevet uden at overskride 50 g ;) hehe
    <3 <3 <3 <3

    Love Mor

    SvarSlet
  2. du er en skat! Tak for det. Har du en konto jeg kan overføre pengene til??
    Her skinner solen, og vi skal på losse pladsen. Så KAN det KUN være en go dag for drengene;-)
    Knus moster

    SvarSlet